Którą płyte wybrać na płyte serwera

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 13 Cze 2006, 10:45:36 CEST

On Tue, Jun 13, 2006 at 10:41:47AM +0200, Kosiek wrote:
> Witam. Nie wiem czy to jest miejsce na taką dyskusje, ale...
> Ponieważ napewno będe stawiał serwer na pld więc mam takie pytanie.
> Którą płyte byście polecali na serwer pod pld:
> asus p2b-ds (tu link do krótkiej specyfikacji http://www.motherboard.cz/mb/asus/P2B-DS.htm )
> czy
> Abit VP6 ( link http://abit-usa.com/products/mb/products.php?categories=1&model=111 )
>
> z góry dziękuję za odpowiedź i udzieloną pomoc.

intelowską.

/me ma płyte abita na czipsecie via pod 2 x pIII w sockecie na ddrach
z opisu podobne do tego drugiego, odradzam.

jak więcej procków niż 2inhele to płyty intelowskie, wtedy ma szanse
działać długo i stabilnie

takie me zdanie jest

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba