xfce4

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 29 Cze 2006, 17:31:52 CEST

Charles wrote:

> E... Bez przesady. Nie jest tak źle.
>
> 1. xfce4-dev-tools - od tego zaczynamy (jest wymagany w większości pakietów)
> 2. libxfce4util - też często wymagany
> 3. libxfce4mcs i libxfcegui4 - jak mamy powyższe to pójdzie bez problemu
> 4. xfce-mcs-manager - lecimy dalej ;)
> 5. xfce4-session, xfce4-panel i xfwm4 - teraz to już mamy prawie Xfce4
> Przydałoby się jeszcze trochę, więc:
> 6. libexo
> 7. Thunar (i przy okazji można jeszcze zapuścić Terminal)
> 8. xfdesktop - mamy więc komplet :-)
> 9. a teraz pozostało już tylko to na co mamy ochotę...

> [...]

Wiesz, gdyby wystarczyło ściągać spece do wyżej wspomnianych paczek to
pewnie bym nie marudził. Ale one wymagają mnóstwa develi i robi się z
tego straszna dłubanina. Dlatego mam prośbę: wystaw co masz na athlona.
Dzięki temu pobawię się i sprawdzę co mi się podoba a co nie. Będę
wiedział co jest rzeczywiście warte zachodu i kompilowania na i686.

--