router z konfiguracja przez www

Wojciech Ciêciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 28 Mar 2006, 23:53:00 CEST

Adam Gapiński wrote:
[...]
> Jeśli nie ma gotowca? (ja nie znam) to może zobacz jak robi się to w
> routerach sprzętowych?
> np (pierwszy z brzegu w którym są źrodła firmware'u - ostatni link na
> stronie):
> http://www.usr-emea.com/support/s-prod-template.asp?loc=pola&prod=9105

Gotowców niema. kiedyś pracowałem nad czymś takim, ale z wielu powodów
sie rozeszło po kościach [głównie z powodu mojej małej wtedy wiedzy - CO
TAK NAPRAWDĘ ma to robić.

Sądzę że byłbym w stanie cos takiego pociągnać.
W zamierzeniu miało to sie łączyc poprzez strone WWW i pozwalać
administrować ..
Coś podobnego powinno się jeszcze ostać tu:
http://alpha.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa/int2/ - ale nie mam pojęcia jak
stare to jest ...

Pozdrawiam.