nagrywarka DVD przez USB

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Śro, 29 Mar 2006, 23:25:14 CEST

Osóbka znana jako Jarosław Kamper, wystukała:

> A nie gubi się scsi przypadkiem? Pamiętam, że maszynka przez usb mi się
> nie wyrabiała. Ba, nawet przez tasiemkę nie dawała rady. Zmieniłem
> maszynkę na silniejszą (athlon 3700 san diego), ale nie chce mi się już
> eksperymentować z USB. Na innej maszynce (athlon 1700), pomogła wymiana
> tasiemki z 40 pin na 80 pin. Czy to jest zwykła nagrywarka ide podpinana
> przez adapter USB (ja tak właśnie robiłem)? Zauważ, że ten adapter jest
> 40pin. Może to to?

Niestety już oddałem. Miałem na 2 dni do testów.
To był zwykły napęd ide w obudowie usb. Nigdy więcej "wynalazków". Jak już
to kupię normalny wewnętrzny napęd IDE ;)

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)