PLD i IPv6 od czego zaczynac?

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 31 Mar 2006, 09:32:38 CEST

Dnia czwartek, 30 marca 2006 23:39, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:

> sa niezalezne.

Ha, a czy można zrobić tak by routing IPv4 był statyczny (iproute2, z różnymi
tablicami itp.) a IPv6 korzystał z jakiegoś demona... quagga-ospv6d czy jakoś
tak. Jest szansa że to będzie działać i się nie posypie.

> google zabrali? ;)
> od czego zaczac? od skonfigurowania ipv6 na routerze.
> a potem... albo dhcpv6, albo uaktywnic ra...

Nie zabrali... potrzebowałem dodatkowego wsparcia by tam zajrzeć ;)
Aktualnie kombinuje z radvd, może coś z tego wyjdzie... nie chce po prostu by
mi się coś w sieci lokalnej powaliło. Właśnie nie za bardzo wiem jak to
będzie działać, DHCP dla IPv4 i drugi dla IPv6 w jednej sieci?

na www.pl.ipv6tf.org może znajdę kilka odpowiedzi na moje wątpliwości.

Dzięki za odpowiedź,
Paweł