Regułki dla udev (było: udev a kolejność ładowania modułów)

Cz@rny dhubleizh w o2.pl
Wto, 9 Maj 2006, 16:38:06 CEST

Dnia Tue, 09 May 2006 08:59:40 +0200, Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>
napisał:

> Trochę czasu minęło, czas na feedback. Otóż po dodaniu takich regułek jak
> powyżej na moim laptopie wszystko zdaje się działać jak należy.

A u mnie nie ;/ Moduły ładowane są z randomca - raz jest dobrze i eth0 to
kablówka, a eth1 to LAN, a raz na odwrót. ;/

Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering" Yoda