Co zrobic zeby serwer wstawal?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 21 Maj 2006, 10:00:09 CEST

On 2006-05-20 19:31, Jacek Osiecki wrote:
[...]
> No niestety właśnie ext3 :(
> Też myślałem że dzięki ext3 uda mi się uniknąć cyrków, ale jak widać
> niewiele pomogło...

Jakoś nigdy nie miałem zaufania do ext3 - wszyscy się ze mnie śmiali,
czyżbym jednak miał rację? :)

Mam reiserfs na prawie wszystkich maszynach na / - nie zdarzyło mi się
żeby któraś nie wstała mimo czasem poważnej rozsypki filesystemu (nie
każdy lubi jak mu się kilka razy pod rząd zasilanie odłącza - ups też
człowiek i jeść musi), co prawda naprawa zdalna jest w tym momencie
niemożliwa, ale specjalnie mi to nie przeszkadza bo serwery mam
stosunkowo blisko, a zdalnie mogę określić przynajmniej przyczynę
niedziałania czegośtam i podjąć decyzję czy zasuwać do serwerowni czy
spokojnie kończyć śniadanie.

ethanak