Skaner... howto?

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 6 Lis 2006, 20:55:58 CET

On Mon, 6 Nov 2006, Jacek Osiecki wrote:
> Pomijając fakt że HP LH5L to jedne z najbardziej awaryjnych drukarek
> (jak zresztą wszystkie HP-kowe niewypały z podajnikiem papieru od góry
> :) to faktycznie bezproblemowe...

No to nie siej dezinformacji.
Psująca się, a niewspółpracująca to dosyć zasadnicza różnica.

Zresztą - nie ma co porównywać malucha do samochodu klasy średniej (to tak
jak "L", czyli "L"ow-end porównywać do "M", czyli "M"iddle :) ). Mam w
domu HP LJ5N i jest świetna. Szkoda, że nie mam podajnika dwustronnego,
ale poza tym - rewelacja.