Re: [AC/ready] Problemy z KDE po upgrade do 3.5.5-1 - ROZWIĄZANIE

Bart. uzi18 w o2.pl
Pon, 13 Lis 2006, 22:17:26 CET

<pld-users-pl w lists.pld-linux.org>: connect to
    lists.pld-linux.org[217.149.246.4]: Connection timed out

Załączona wiadomość   [zapisz jako plik eml]
Data: 12 listopada 2006 1:07

Temat: Re: [AC/ready] Problemy z KDE po upgrade do 3.5.5-1 - ROZWIĄZANIE

Łukasz Maśko wrote:
> Dnia wtorek, 7 listopada 2006 07:56, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> [...]
>>

> Zgłoszę, jeśli ktoś jeszcze to potwierdzi. Patrzyłem wczoraj w kod
artsa (a
> konkretnie mcop-a) i tam są używane zmienne systemowe KTMPDIR i TMPDIR
(u
> mnie ta druga była ustawiona jako kopia TMP, dlatego powyżej pisałem o

> TMP).

Cos takiego miesza w tym wszystkim :

  tmp = getenv("KDETMP");
  if (!tmp || !tmp[0])
     tmp = getenv("TMPDIR");
  if (!tmp || !tmp[0])
     tmp = "/tmp";

Tylko teraz trzeba ustawiac TPMDIR albo KDETMP gdzie by to dodac.

    W pliku ~/.bash_profile mamy :

    TMP=~/tmp
    TMPDIR="$TMP"

    # setup LOCALE variables
    #LANG=
    #LC_ALL=
    #export LANG LC_ALL

    export HISTSIZE HISTFILESIZE TMP TMPDIR

Dlaczego nie dodac tam jeszcze KDETMP=/tmp ?

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń