Programowy restart urządzenia USB

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 17 Lis 2006, 08:39:23 CET

Dnia czwartek, 16 listopada 2006 17:01, Szymon Siwek napisał:
[...]
> Będę się powtarzał - nie wystarczy usuwanie (automatyczne, rzecz jasna)
> modułu hci_usb + zależności przed snem?

A ja się powtórzę, że pewnie by wystarczyło, gdyby tylko udało się wyładować
ten moduł. Popatrz na to:

$ lsmod | grep hci_usb
hci_usb                14228  11
                              ^^
bluetooth              43876  34 hidp,rfcomm,l2cap,hci_usb
usbcore               121728  7
wacom,hci_usb,usb_storage,libusual,ehci_hcd,ohci_hcd

To oznacza ni mniej ni więcej, że musiałbym też ubić jakieś aplikacje (typu
hal czy może i coś z KDE), żeby wogóle pomyśleć o wyładowaniu. Bo teraz mam
niezmiennie:

$ sudo rmmod hci_usb
ERROR: Module hci_usb is in use