chroot i dm-mod

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 10:34:28 CEST

> witam,
> instaluję pld z rescue z jądrem 2.6.16
> pld ma jądro 2.6.14
> docieram do momentu chroot /pldroot /sbin/lilo
> i tu wyskakuje ostrzeżenie, że nie może połączyć się z urządzeniem
> mapper(coś takiego)
> gdzieś wyczytałem,że brakuje modułu dm-mod
> oczywiście modprobe nic nie daje bo próbuje ładować moduł z płyty cd

Mialem wlasnie to samo po aktualziacji dytrybucji poldkiem.
Po instalacji nowego kernela kazal uruchomic Lilo, to tez zrobilem
ale Lilo krzyklo dokadnie takim samym komuniaktem jak u Ciebie ...

Panowie podpowiedzcie o co chodzi z tym komunikatem? (ten komunikat sugerowal jeszcze
ze brakuje czegos tam w jadrze - niestety nie mam dokladnej tresci
tego komuniaktu)

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc