Smokeping + echoping - używa ktoś?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 8 Sty 2007, 14:10:14 CET

Witam,

Walczę właśnie z konfiguracją smokepinga + echoping na PLD...
Generalnie sporo rzeczy jest tu spsutych - np. komenda którą smokeping
sprawdza czy echoping w ogóle działa ma parametr "-h/" zamiast "-h /"...

Przerobiłem to, ale pojawia się kolejny problem:

Jan  7 05:09:19 mainframe smokeping[24038]: RRDs::update ERROR: conversion
of '0.000719' to float not complete: tail '.000719'

Szukałem czegoś na ten temat i nie znalazłem... Nie wiem co mu nie pasuje w
tych liczbach zwracanych przez echopingach, nawet próbowałem podmienić
echopinga i zamiast niego umieszczałem atrapę która zwracała wartości w
różnych formatach - więcej lub mniej miejsc po przecinku, przecinek albo
kropka... Niestety - bez skutku :(

Czy ktoś wie o co może tu chodzić?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"