płyta AM2

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 10 Lip 2007, 17:23:53 CEST

On Tuesday 10 of July 2007, Przemysław Backiel wrote:
> jaka płyta AM2 aktualnie w sprzedaży (najlepiej w hurtowni na A :) )
> śmiga bez problemu pod naszym PLD?
>
> ostatnio zaliczyłem serie wtop i wole tego uniknąć teraz :)
>
> wymagania?
> am2, sata, fajnie jak by było jakies vga wbudowane (maszyna uzywana i
> tak tylko w konsoli)
Ja mam teraz MSI K9N Platinum. Działa bardzo ładnie z dwoma zgrzytami: nie
mogę odpalić kart sieciowych (podobno na k2.6.20 powinno grokować, ale nie
mam czasu sprawdzić, jadę na Intelu) oraz chipset nVidii ma buga powodującego
wyłączenie płyty przy próbie wypalenia płyt CD/DVD na nagrywarce IDE. Ten
drugi zgrzyt jest nienaprawialny, gdyż nVidia zamknęła support dla tego
chipsetu i nie planuje żadnych workaroundów tworzyć.
Poza tymi dwiema rzeczami płyta chodzi jak złoto, więc jeśli planujesz wstawić
porządną sieciówkę i nie będziesz palił płyt, zastanów się nad nią.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn