Kernel panic

Rafal rawoki w gmail.com
Pon, 16 Lip 2007, 21:14:19 CEST

Witam

	Instalowałem PLd z rescueCD na lapku i po zainstalowaniu podstawowego
systemu, przy pierwszym reboocie wyskczył nieznany mi dotąd kernel panic:

	SCSI subsystem initialized
	mount: mounting /dev/no_partition_found on /newroor failed
	switch_root: bad newroot /newroot
	Kernel panic - not syncing: Attempted to kill init!

mój lilo:
	default=PLD
	timeout=50
	boot=/dev/sda
	map=/boot/map
	prompt
	read-only
	lba32

	image=/boot/vmlinuz
	root=/dev/sda4
	label=PLD
	initrd=/boot/initrd
	read-only

i fstab:

	/dev/sda6       swap            swap            defaults        0 0
	/dev/sda4       /               reiserfs        defaults        0 0

	none            /proc           proc    defaults,gid=17         0 0
	none            /dev/pts        devpts  gid=5,mode=620          0 0

Czy może ma ktoś pomysł na pozbycie sieę kernel panica?

--
"It`s only me"