postfix dokumentacja

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Czw, 14 Cze 2007, 23:43:41 CEST

Osóbka znana jako Zbyniu Krzystolik, wystukała:
> Mniej wiecej Thu, Jun 14, 2007 at 10:40:26PM +0200, zainteresowany Adam
Gapiński rzekl:

> Tak. Ale opis dotyczy jakiej konfiguracji?

Niesprecyzowano, więc jak myślę miał być uniwersalny.

> Precyzyjniej mapy, niekoniecznie w pliku; wraz z uwzględnieniem aliasów
> (bo analogicznie nie będzie można wysłać z aliasu)

OK

> Tak sądzę.

Ja też

> Tak. Możesz pisać łatkę na dokumentację :)

O nie :) Co najwyżej mogę to przepisać po swojemu jak uważam. O ile bedzie
lepsze niż to w doc to pewnie też tam trafi ;P

> Zbyniu

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl