[th] nvidia kernel module - "Error inserting nvidia"

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 2 Mar 2007, 17:51:13 CET

Dnia piątek, 2 marca 2007, Artur Flinta napisał:
> Zainstaluj kernel z th-test i dopiero wtedy zbuduj paczkę z nvidią.
> Obecny kernel z Th jest kompilowany starym gcc.

Dzięki. Zbudowałem sobie kernel 2.6.20;)

p.s. Właśnie skończyłem się bawić z AIGLX + beryl. Szczena opada. Ja sądziłem,
że rozwój tego bajeru stanął w miejscu a tu taka niespodzianka. Brakuje
jeszcze paru rzeczy związanych z integracja z kde ale ogólnie wszystko już
chodzi super. Jest naprawdę sporo bajerów które sprawiają, że klikanie staje
się łatwiejsze. Chyba się przesiądę... tylko pytanie czy th będzie mi
uległe;) Naprawdę nie sądziłem, że tak to poszło do przodu. Wyjdzie kde 4 to
linux będzie miał naprawdę super środowisko desktopowe;)

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic