nazwy interface-ów

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Sob, 24 Mar 2007, 22:19:45 CET

Dnia 24-03-2007, sob o godzinie 22:11 +0100, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> zmieniło się. s/SYSFS/ATTRS/g
Przyszło mi to do głowy patrząc na wynik udevinfo, ale zrobiłem
ATTR{address} i ATTRS{device}...

> p.s. czasami pomocne jest przeglądanie archiwum listy.
Musiałem widocznie przeoczyć... Dzięki.
Krystian T.

             "errare humanum est..."