iptables - gdzie się podziało random i ROUTE?

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 19 Lis 2007, 17:43:50 CET

Mniej wiecej Mon, Nov 19, 2007 at 04:36:13PM +0100, zainteresowany Jakub Głazik rzekl:
> Witam,
>
> Potrzebuję funkcjonalności, polegającej na puszczeniu części pakietów
> innym interfejstem. Chciałem wykorzystać -m random oraz -j ROUTe ale..
> nie ma tych extensions w iptables! Szukam już którąś godzinę.
> Sprawdzałem SVN netfiltera w iptables i patch-o-matic, sprawdzałem
> nasze jajko PLDziane, sprawdzałem co ma ubuntu, debian, gentoo...

Nasze ma ROUTE. A co do random, to iptables -m statistic -h.

> ROUTE znalazłem w starszym patch-o-matic sprzed roku.. pewnie random
> też zaraz znajdę jak sprawdzę jeszcze starszą wersję - ale gdzie się to
> podziało teraz? Nie używałem iptables od 3-4 lat, może nie jestem na
> bierząco?

Nie jesteś, panowie od netfiltra zrobili czystki. Niektórych rzeczy już
nie ma. Część jest w naszym jajku przeportowana ze starych wersji.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%