Puchnący firefox

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w dc.net.pl
Pon, 3 Wrz 2007, 22:38:19 CEST

Piotr Grymkowski pisze:
> Witam.
> Używanie parogodzinne firefoxa kończy się w najgorszym przypadku
> zwiechą systemu, a zazwyczaj zamulaniem i zapychaniem systemu. Raz
> nawet zajął mi 1GB pamięci (przy 512 na lapku). Ubicie go powoduje
> zwolnienie pamięci ale znowu włączenie i spędzenie kilku godzin przed
> przeglądarką powoduje to samo. Ktoś tak też ma? Jest na to sposób
> jakiś? Wszystkie paczki najnowsze z th (bez th-ready i th-test).

Potwierdzam. Kiedyś kernel (OOM killer) zabijał zasobożerne procesy, nie
wiem co się teraz w jądrze pozmieniało ale dowolna aplikacja może w tej
chwili skonsumować wszystkie zasoby systemowe bez konsekwencji.

--
Robert 'dzeus' Graużenis