Re: mount -t cifs... nie dziala po wczorajszej aktualizacji

marteen marteen w go2.pl
Pią, 29 Sie 2008, 14:05:57 CEST

> Jaki system jest na x.x.x.x? Czy mount -t smbfs działa?

jest pld i samba.
mount -t smbfs nie dziala.

po wykonaniu polecenia mount -t smbfs... mam
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on //10.1.35.4/fs,
       missing codepage or other error
       In some cases useful info is found in syslog - try
       dmesg | tail  or so

w dmesg jest:

smbfs: mount_data version 1919251317 is not supported

Jest to o tyle ciekawe ze wczoraj robilem aktualizacje PLD AC bez AC-READY i TEST.
Po tej aktualizacji poleciala mi macierz softwarowa RAID1 ale juz chodzi, a rano okazalo sie ze nie poszedl pelny backup z automatu bo nie zamontowalo mi zasobu samby na innym PLD. Do wczorajszej aktualizacji wszystko dzialalo od ponad pol roku.

Marcin