mały hosting

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Wto, 16 Gru 2008, 07:59:22 CET

Dnia poniedziałek 15 grudzień 2008, Tomasz Gromowski napisał:

> Witam.
witam,

> Dostałem za zadanie stworzyć mały hosting, dla około 20 domen.
No trudno.

> Jak proponujecie to zrealizowac. Co wybrać Xen czy vhosts?
Proponuję zapoznać się z tematem: "pld na hosting PHP - jak rozdzielacie
klientów?" na tej liście.

Pozwoli Ci to podać więcej szczegółów, zadać konkretne pytania. Przemyśl czy
ma być to tylko samo LAMP czy też ma dodatkowo wspierać pop3, ftp, imap,
smtp.

> Czy  da sie połaczyć cpanel z vhosts. Jakie urzadzenia wybrać?

Najpierw temat "pld na hosting PHP - jak rozdzielacie klientów?" na tej
liście.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski