Prośba o pomoc w uruchomieniu USB w VirtualBox.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 26 Lut 2008, 15:13:52 CET

Postanowiłem przesiąść się z VMware na VierualBox. W zasadzie wszystko jest
jak należy, ale nie mogę zmusić USB do działania pod VBox'em. Rozbijam się
już na początku:

$ VBoxManage list usbhost
VirtualBox Command Line Management Interface Version 1.5.6_OSE
(C) 2005-2008 innotek GmbH
All rights reserved.

[!] FAILED calling Host->GetUSBDevices(CollPtr.asOutParam()) at line 1958!
[!] Primary RC  = 0x80004001
[!] Full error info present: false, basic error info present: false

Czy coś jest skopane w VirtualBox w Th czy ja coś robię nie tak? Pozdrawiam.