Upgrade KDE = problem.

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Sob, 5 Sty 2008, 10:12:02 CET

Dnia Wed, 2 Jan 2008 23:02:51 +0100 Rafał Cygnarowski <zswi w pers.pl> napisał:

> Sprawdź dokładnie $HOME/.xsession-errors. Najprawdopodobniej musisz
> zaktualizować jakąś bibliotekę. Jeśli nie znajdziesz konkretów to możesz też
> w poldku spróbować zainstalować nowsze wersje bibliotek (install -F lib*).

Niestety nie tędy droga.
Wpadło mi jeszcze coś do głowy przy okazji, mam nadzieję że trafiłem...
Ponieważ nie mam pod ręką maszyny z KDE, a mój systemik zdalny dzisiaj nie ma jak byc przetestowany
- czy mógłbym ktoś sprawdzić zachowanie KDE przy wycięciu na iptablesach wszystkich połączeń
przychodzących  ?

Zapomniałem dopisać loopbacka do ACCEPTA  i podejrzewam że tu może być pies pogrzebany :)
Jesli ktoś może przetestować i potwierdzić - będę bardzo wdzięczny.

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |