[Th] Touchpad

Tomasz Narloch tomas.h w wp.pl
Śro, 23 Sty 2008, 18:58:39 CET

Jaroslaw Kruk pisze:

> Właśnie nadrabiam zaległości w czytaniu list PLD i trafiłem na Twój
> problem. Mam identyczną sytuację co Ty. I odpowiadając na postawione
> przez Ciebie pytanie informuję, że też mam x86_64.
>
> pozdrawiam

# cat /etc/modprobe.conf | grep psmouse

Aktualnie mi działa na module psmouse z parametrem, bez xorg nie widzi touchpada:
options psmouse proto=imps
lub:
modprobe -r psmouse
modprobe psmouse proto=imps

Touchpad działa, ale QSynaptics nic nie widzi, więc nie do końca sukces.

Znalazłem także porady, aby dodać parametr do kernela nomux w np lilo:/
/append = "i8042.nomux"
lub wykonać komendę (może komuś pomoże):
echo -n "reconnect" > /sys/bus/serio/devices/serio3/drvctl
lecz tutaj żadnego efektu.

Pozdrawiam, TOmek

//
//

QSynaptics nie działa, ale touchpad można już jakoś używać.