PLD & UTF-8

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 29 Sty 2008, 19:27:05 CET

Dnia wtorek 29 styczeń 2008, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Fakt, ciekaw jestem czy się ktoś w to wgłębiał. Manuale mamy fatalnie
> wyglądające w pl_PL.UTF8.

U mnie:
- Komputer z TH coś od ponad roku = kaszana a manualach
- Komputer z TH od miesiąca/dwóch = wszystko ładnie po polsku

Oba kompy te same ustawienia. De facto na drugim komputerze ustawiłem chyba
tylko lokale i doinstalowałem kbd i wszystko śmiga. Wszędzie.

I teraz niech mi ktoś powie co zrobić abym na pierwszym kompie też miał utf-8
w manualach... dla mnie to jest zagadka. Zaraz chyba zrobię diffa /etc
jeszcze na wszelki wypadek.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic