Squid

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Wto, 1 Lip 2008, 10:13:06 CEST

2008/7/1 Łukasz Jagiełło <jagiello.lukasz w gmail.com>:

> Ja bym jeszcze sprawdził czy plik logów nie jest za duży pamiętam, że
> kiedyś też mi losowo ginął z tego powodu.

Niestety, po wywaleniu całego cache, i próbie inicjalizacji od zera
również problemy:
# rm -rf /var/cache/squid/*
# squid -z
*** glibc detected *** squid: free(): invalid next size (fast): 0x08300480 ***
Przerwane

Pliki z logami mają 0 bajtów, z wyjątkiem squid.out do którego wpada
jedna linijka (2008/05/17 12:51:50| Creating Swap Directories
Abort). Prawa do zapisu w katalogu z logami są, miejsce na partycji jest.

rpm -qV nie pokazuje żadnych problemów.
Czy ktoś ma zbudowanego nowszego squida niż squid-2.6.STABLE20-2.i686 (dla Th)?

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek