[OT?] RTC

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 4 Lip 2008, 22:02:16 CEST

On Fri, Jul 04, 2008 at 09:37:39PM +0200, Pawel Golaszewski wrote:
> ntpclient z BARDZO spieszącym się zegarem komputera?
Niestety nie, ntpdate jest, ale nie biega jako demon. Narazie
zblacklistowałem moduły rtc_cmos, rtc_core i rtc_lib. Jak narazie
działa, ale muszę się jeszcze wstrzymać z ostateczną diagnozą. Ostatnio
pochodził bez problemów jakieś dwa tygodnie zanim zegar dostał czkawki.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn