vrpm vserver 32bit w 64bit

Maciej Świniarski maciej w task.gda.pl
Wto, 22 Lip 2008, 10:12:36 CEST

Miałem maszynę i686 z takowymi tez vserwerami na niej ..pewnego dnia
jednak nastapila potrzeba przeniesienia ich na sprzet z
zainstlowanym x86_64.. wiec mam 32bit goscia w 64bit serwerze.

Używam zewnętrznego trybu pakietów no i nie moge uruchomic vrpma
vpoldka

# vrpm web -- -qa
command '/usr/sbin/chbind' (pid 6175) exited with signal 11; following
it... /usr/lib64/util-vserver/functions: line 716:  6174 Naruszenie
ochrony pamięci   $_VNAMESPACE --enter"$ctx" -- "$@"

ktoś się z czymś takim spotkał ? komuś to działa?  jakieś pomysły na
poprawę stanu rzeczy ?

--
pozdrawiam