Samba + windows 2003 server

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 31 Lip 2008, 13:47:56 CEST

On Thu, 31 Jul 2008, Pepe wrote:

> Najprościej to zostawić domenę na sambie a serwer windowsowy dodać do
> tej domeny.
>
> Rozwiązanie sprawdzone i nie ma problemów z autoryzacją na windzianym
> serwerze.

Przy czym dobra rada: pliki trzymamy na Linuxie.
Na Windowsie: MS SQL, terminal serwer, jakas aplikacja co dziala tylko
pod Windows itp.

Dawanie uzytkownikom prawa do zapisu plikow ze stacji roboczych na Windowsie
to proszenie sie o problemy w momencie, gdy ktos zawlecze jakiegos wirusa.
Stawianie antywirusa na serwerze windowsowym nie zawsze jest dobrym
rozwiazaniem tego problemu - zdarzylo mi sie juz widziec jak antywirus
"gryzie sie" z SQLem Microsoftu... dziwne bledy, zawieszanie sie bazy itp.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-