firefox3

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 16 Mar 2008, 16:29:02 CET

Dnia 2008-03-16, nie o godzinie 13:07 +0100, Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Możecie sprecyzować co wam przeszkadza parę bibliotek gnomowych na krzyż?

Może ja spróbuję.

To nie jest walka ideologiczna typu 'moje środowisko jest lepsze od
Twojego'. Bezpośrednio biblioteki jako biblioteki zupełnie mnie nie
interesują i hej -- sam używam GNOME-a na laptopie, ale są instalacje, w
których decyduje się na instalację XFce nie dlatego, że jest ładniejsze,
czy 'lepsze', tylko ma mniejsze wymagania pamięciowe.

I tak -- oczywiście rozumiem, że wraz z wyrzuceniem paru bibliotek
zmniejsza się czasem funkcjonalność programu, ale to jest tradeoff na
który idę w tych systemach, na których wrzucam XFce. I właśnie w takich
instalacjach te dodatkowe pare bibliotek mi przeszkadza, nie
ideologicznie, ale po prostu wydajnościowo.

Stąd choćby evince-gtk, żeby daleko nie szukać.

Zdrawiam,
Cz w rny