firefox3

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Nie, 30 Mar 2008, 18:04:11 CEST

Dnia Sun, 30 Mar 2008 16:33:08 +0200
Daniel Dominik Rudnicki wrzucił(a) mi do skrzynki list o następującej
treści:

> wyjatkowo glupia riposta ...
> rozumiem ze mozna miec inne poglady ale ...
Eee tam, moim skromnym zdaniem bardzo trafiona ;) Przecież nie od dziś
wiadomo o "praktykach" mozilli, a ludzie jak używają tak będą używać
firefoxa i innych ich produktów. Przecież takie same a nawet jeszcze
większe informacje na temat odwiedzanych stron mają wszyscy "operatorzy"
udzielający nam swojego łącza. Czyż nie? Tak w ogóle to trzeba wybrać :
albo żyjemy w pokoiku z siatki miedzianej albo lejemy na to wszystko i
żyjemy dalej...

Piotr Grymkowski