[Th] OpenOffice przestało mi się uruchamiać (z wynikami śledztwa , bez rozwiązania )

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Czw, 8 Maj 2008, 23:11:48 CEST

Thursday 08 of May 2008 22:57:36 Łukasz Maśko napisał(a):
> Skoro proponujesz, to może spróbuję, jeśli za te półtora tygodnia nic
> się nie zmieni w sprawie instalacji, którą mam na tamtym kompie. Sam
> nie wiem, co może być nie tak - chyba tylko Xeon przeszkadza, bo na
> laptopie, w którym mam zwykłe, stare P4 i z którego przeniosłem na
> tamtego Della całą instalację, wszystko działa. A pakiety praktycznie
> te same.

Jedyna rzecz jaka jeszcze mnie czasem trzyma przy wersji 2.4 to język
polski w interfejsie - jeśli oprócz mnie ktoś jeszcze korzysta z kompa
to nie wiem czemu ale dla 99% ludzi ikona drukarki czy też
wytłuszczonej litery "B" po angielsku jest niezrozumiała - a ta sama
ikona w wersji polskiej rozumiana jest od razu.

Dla siebie to mam 3.0 beta któraś tam - i jeśli korzystasz tylko sam to
też Ci polecam - czasy, kiedy bety OO się wywalały już od dłuższego
czasu odeszły w niepamięć.

Oczywiście wersja 3.0 również z openoffice.org

UX - daje jak wspominałeś słownik i coś tam jeszcze i jeszcze - lecz
jakoś zawsze coś mi w ich wersji nie pasowało.

Miesiu
--
Zobacz cyfrową stację pogody:
http://miesiu.republika.pl/stacja_pogody/stacja_pogody.html