[Th-test] Dzisiejszy update pakietów z xorg (klawiatura)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 6 Lis 2008, 13:32:34 CET

Dzisiaj w test znalazły się nowe wersje sterowników xorg. Uaktualniam
stamtąd prawie wszystko w ten sposób starając się pomóc w rozwoju PLD
(testy są przecież potrzebne, a jak nie działa - to trudno, jest
repackage). W szczególności po update zanotowałem - ze zdziwieniem - że nie
działa mi klawiatura. Szybki rzut oka w logi i znalazłem taki wpis:

(WW) AllowEmptyInput is on, devices using drivers 'kbd' or 'mouse' will be
disabled.
(WW) Disabling Keyboard
(WW) Disabling Mouse

Dodanie do pliku xorg.conf w sekcji ServerLayout wpisu postaci:

Option          "AllowEmptyInput" "off"

na szczęście załatwia sprawę, ale mam wrażenie, że nie o to chodzi. Domyślam
się też, że zapewne chodzi o przejście na evdev. Ale prosiłbym osoby lepiej
zaznajomione w temacie o jakąś informację lub wskazówkę, jak należałoby
teraz postąpić.