[OT] Drukarka laserowa-mono

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Wto, 7 Paź 2008, 16:22:52 CEST

Monday 06 of October 2008 20:11:28 jwnews w debian.maszyna.pl napisał(a):

> Do tej pory używała OKI 14ex i nie było najmnijeszych problemów.
> Sam w pracy mam Samsunga, kupiłem bo Samsung wspiera linuksa... ale miałem
> z tym wpsarciem niezłe problemy, i sporo googlania, zanim odpaliłem mojego
> scx-4720 pod PLD. Nie mówiąc o tym, że beben ma jakiegoś cholernego chipa,
> który po iluśtam stronach nie pozwala drukować, chociaż wydruk jest nadal
> dobry(przynajmniej dla mnie;>)
> OKI, przynajmnije te nowe chyba odpadają, ceny zaczynają się od ponad 600zł.
>
> Jeśli ktoś się borykał z kupnem podobnego sprzętu, będę wdzięczny za każdą
> [...]

OKI 14 ex pieknie sie sprawuje a mozna to kupic juz za 100-150zl z regenreacji :D
Toner dosypywany "na wage" zadnych chipow :D- robilem to tylko raz w ciagu 2ch lat.
Drukarka pracuje u nauczyciela :)
Nawet jesli sie rozsypie i przestanie dzialac to i tak warto bylo w tej cenie.

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń