PLD + GPRS - jaki modem?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Nie, 26 Paź 2008, 23:18:48 CET

On Sun, 26 Oct 2008, Łukasz Maśko wrote:

> Dnia piątek, 24 października 2008, Jacek Osiecki napisał:
> [...]
> Oczywiście, że dopuszczam - jeśli tylko nie będzie to oznaczało konieczności
> zostawania przy jakichś zabytkowych kernelach.

Eee, od takich rozwiązań wymagających użycia binarnych modułów do specyficznych
kerneli w kilku dystrybucjach to się trzymam z daleka ;)

> Ano, chciałbym, żeby wydajność była sensowna i jeśli można coś więcej
> wyciągnąć w danym miejscu - to czemu nie? Mam SE770i, ale przecież nie będę
> w nim zmieniał karty na okoliczność podłączania się do sieci.

Tak na wszelki wypadek - może jakieś tańsze motorole ze złączem USB
i obsługą 3G? Może się okazać że da to wszystko czego trzeba, dużo mniejszym
kosztem niż zakup modemu GSM.

> To jest dobry argument. Czyli jakaś karta na PCMCIA ze złączem anteny
> zewnętrznej? Jakiś konkretny model?

Zdaje się że huawei (bodajże E630) to po prostu to samo co wersja USB, tylko
wsadzone do PCMCIA razem z kontrolerem USB - czyli obsługa identyczna jak
przy E220. Tylko słyszałem, nie miałem okazji sprawdzić.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"