Kłopotliwe (jak dla mnie) dodanie dysku do raid1

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 30 Paź 2008, 10:05:55 CET

Dnia środa, 29 października 2008, Jacek Osiecki napisał:
> ... i podejrzewam że założyłeś tę pierwszą - czyli stworzyłeś
> z raid-devices = 1, zamiast raid-devices = 2 i "missing" w miejscu
> drugiej partycji...
>
> Teoretycznie można zmodyfikować RAID zmieniając mu liczbę urządzeń - przy
> pomocy opcji --grow czyli:
>
> mdadm --grow /dev/md0 --raid-devices=2
>
> Tyle że ile razy próbowałem przy różnych kombinacjach kerneli i
> dystrybucji, zawsze dostawałem komunikat że się nie da "bo nie".

Heee...
No popatrz, a u mnie poszło i własnie się recovery robi i za małe pół godzinki
będzie już po zabawie... :D
Wielkie dzięki.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Samotność... najgorszy rodzaj umierania. Bez fizycznego bólu, długotrwały,
perfekcyjnie wyniszczający.