Th: curl nie działa z ssl!

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 7 Kwi 2009, 15:09:32 CEST

Witam,

Coś nie tak jest z naszym curlem, przynajmniej w wersji 64bit :(

[root w foxtrot ~]# curl -k 'https://www.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?typ=90&lang=pl'
curl: (52) GnuTLS recv error (-9): A TLS packet with unexpected length was received.
[root w foxtrot ~]# curl -k 'https://www.mbank.com.pl'
curl: (35) gnutls_handshake() failed: A TLS packet with unexpected length was received.
[root w foxtrot ~]# rpm -q curl
curl-7.19.4-1.x86_64
[root w foxtrot ~]# rpm -q gnutls
gnutls-2.6.4-2.x86_64

W tym samym momencie odpalenie tego samego na dowolnym debianie - działa bez
zarzutów. Tak samo na moim starym desktopowym AC, od dawna nie
update'owanym. Na debianie curl w wersji 7.15.5 a gnutls w wersji 1.4.4.
U mnie na AC odpowiednio 7.16.1-2 i 1.6.1-1

Czy ktoś może u siebie sprawdzić? Nie mam nigdzie do dyspozycji Th w wersji
32bit, może to problem tylko w 64bit?

Jeśli jest ktoś kto byłby w stanie zdiagnozować kiedy w PLD curl/gnutls się
popsuł(y) - można prosić o revert do starszej wersji?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944