logrotate squid

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 12 Maj 2009, 11:24:53 CEST

On Tue, 12 May 2009, Tomasz Ligocki wrote:

> Taka jest właściwość logrotate:
> http://www.rt.com/man/logrotate.8.html

> olddir directory

[...]

> Ale widzę, że inne dystrybucje próbują to zmieniać:

Raczej wygląda na to że ktoś by chciał by było inaczej i nic z tego nie
wyszło ;)

Generalnie olddir musi być na tym samym dysku fizycznym - i IMHO nie tylko
ze względu na to że przy zwykłym mv plik nadal będzie dostępny dla procesu,
ale też dlatego że przenoszenie np. kilku GB by trochę za długo trwało...
IMHO najłatwiej by to było rozwiązać tak:

  postrotate
    mv -f /var/log/squid/*.gz /archive/oldlogs/
  endscript

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944