Re: jakość łącza

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 9 Paź 2009, 10:56:48 CEST

On Fri, 9 Oct 2009, Pawel Kwiatkowski wrote:

> Pewna pani administrator z tepsy nie ukrywała że limitują icmp echo na
> szkielecie.

... i pewnie chodziło wyłącznie o to co zwykle - czyli nie wszystkie hopy
zajmują się odpowiadaniem na ICMP ping request. Natomiast nie spotkałem się
z tym, by jakiekolwiek pingi ginęły - zresztą to by była czysta głupota
w wykonaniu dowolnego providera :>

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944