Problemy z klawiatura - brak mozliwosci wpisywanie plznakow

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Nie, 11 Paź 2009, 15:10:47 CEST

10/11/2009 02:26 PM, Adam Skowroński wrotek:

> 10/11/2009 11:56 AM, Wojciech "Sas" Cięciwa wrotek:

> A jest jakas szansa, ze kolejny upgrade cos pomoze? :-D
> No i dlaczego w twm dziala? Tam tez dziala ten sam xorg-driver-input-*

No i jeszcze zostaje kdm i fakt, że po wyłączeniu "układów klawiatury"
daje się jakoś te polskie literki wpisać, choć czasami to wygląda prawie
 jak pisanie w jakimś assemblerze - nie pamiętam, czy sparc  czy
Motorolla miały tak, że po rozkazie skoku do procedury wykonywały
jeszcze jeden rozkaz :-D
Dlaczego - alt działa dalej źle.
Ale naprawdę, na twm  wszystko gra, tylko nie mogę sobie wyobrazić pracy
 na nim :-(

Adam
--
Adam Skowroński               * Córka Obamy ("Bo" to ich pies):
tytus w oldfield.org.pl         * - Tatusiu masz Nobla, a Bo ma urodziny