Asterisk i fax

Arkadiusz Chomicki chomar w assat.pl
Wto, 29 Wrz 2009, 16:10:46 CEST

Dnia wtorek, 29 września 2009 o 15:57:27 Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Bramki voipowe owszem. Podpinasz faks stacjonarny do takiej bramki.
>
> ps. można też podpiąć faks prosto do asteriska bez voipa

ja u siebie podlaczylem dwa faksy do modemow MTA ktore sa zarejestrowane na
tym samym asterisku.

i niestety nie potrafia sie dogadac.
sprobowalem tez aplikcaj ReceiveFax z asteriska 1.6 i teoretycznie sie
dogaduja, ale dostaje blad
WARNING[10474]: app_fax.c:128 span_message: WARNING T.30 ECM carrier not found
WARNING[10474]: app_fax.c:650 transmit: Transmission error

i kicha, skrypt dalej sie nie wykonuje.

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki
Władysławowo

Jak mawiali dziadkowie:
  "Sciąłeś jedno drzewo, posadź dwa,
   by Twoje wnuki miały z czego dom postawić"