Próba budowania z spec-a - Re: VMware - problem z kompilacją modułu "vmmon"

Dariusz Krzempek darek w pekdar.net
Wto, 10 Sie 2010, 23:25:30 CEST

Witam,

On Tue, 10 Aug 2010 13:30:23 +0200, Dariusz Krzempek <darek w pekdar.net>
wrote:
> Witam,

Zrób

> Mój błąd, wyjaśniłem we wcześniejszym mailu.

Widzę że temat ugrzązł...?

Pomyślałem że spróbuję zbudować potrzebne mi pakiety VMware ze spec-ów
CVS-u.
Zbudowałem środowisko według tego fajnego opisu:
http://pld-users.org/pl/przewodniki/budowanie-z-cvs
Wszystko poszło dobrze do momentu kiedy próbuję wykonać:

[admin w apms ~]$ builder VMware-server-isoimages.spec
builder: SMP make flags are set to -j8
Warning: No CVS access defined - using local .spec file
cvs checkout: CVSROOT must be an absolute pathname (not `')
cvs checkout: when using local access method.
cvs [checkout aborted]: Bad CVSROOT: `'.
Error: spec file not stored in CVS repo.
[admin w apms ~]$

Mówi że nie mam zdefiniowanego dostępu do CVS-a :/ Jak dobrze rozumiem to
chyba mam?:

[admin w apms ~]$ echo $CVSROOT
:pserver:cvs w anoncvs.pld-linux.org:/cvsroot
[admin w apms ~]$

Nie rozumiem o co mu chodzi?
Dopiero zacząłem zabawę w budowanie pakietów i no właśnie... nie mam
doświadczenia więc proszę o wyrozumiałość.

pozdr.
Darek