kernel i próba budowy sterownika ATI...

Adam Sobieraj adam.sobieraj w neutrino.home.pl
Sob, 14 Sie 2010, 13:42:11 CEST

Witam
Właśnie siedzę i próbuje zainstalować najnowsze sterowniki ATI
zatrzymałem się na module kernel-a który podczas kompilacji wywala że
potrzebuje:

/usr/src/linux-2.6.33.5/arch/x86/include/asm/asm-offsets.h:1:35: error:
generated/asm-offsets.h: Nie ma takiego pliku ani katalogu

oraz

include/linux/mmzone.h:18:30: error: generated/bounds.h: Nie ma takiego
pliku ani katalogu

Czyli właściwie chodzi o brak  generated/asm-offsets.h i
generated/bounds.h ktoś mogłby mnie naprowadzić, czy mam sobie jakoś to
wygenerować, czy po prostu spec podczas budowy kernel-a nie dołącza tych
plików do paczki kernel-headers?

Pozdrawiam
Adam Sobieraj

Ps. Wysylam tego maila drugi raz, bo sie niestety na liscie nie pokazal...