Lenovo u350 i dźwięk

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Pon, 1 Mar 2010, 20:19:01 CET

Witam.
Mam lenovo u350 i kłopot z dźwiękiem niemal od samego początku. Na początku
był mały kłopot ponieważ na kernelu kernel-desktop-pae-2.6.31.5-1.i686 jak
podłączałem głośniki to dźwięk leciał i z głośników zewnętrznych i z laptopa,
nie było to super ale na głośnikach zewnętrznych leciało więc nie drążyłem
tematu. Ale postanowiłem zainstalować coś nowszego, zbudowałem więc kernel-
laptop-pae-2.6.32.9-1.i686 i się okazało że tam dźwięk już leci tylko z
głośników laptopa czy zewnętrzne są podpięte czy nie to samo na kernelach
kernel-pae-2.6.32.2-1.i686 i kernel-2.6.32.8-2.i686. Próbowałem googlać ale
nic ciekawego nie znalazłem.
 Jeśli ktoś ma jakikolwiek pomysł jak rozwiązać ten problem będę wdzięczny za
wszelkie sugestie.

jeszcze szczegóły sprzętu

lspci |grep Audio
00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801I (ICH9 Family) HD Audio
Controller (rev 03)

 aplay -l
**** List of PLAYBACK Hardware Devices ****
card 0: Intel [HDA Intel], device 0: CONEXANT Analog [CONEXANT Analog]
  Subdevices: 1/1
  Subdevice #0: subdevice #0
card 0: Intel [HDA Intel], device 1: Conexant Digital [Conexant Digital]
  Subdevices: 1/1
  Subdevice #0: subdevice #0
card 0: Intel [HDA Intel], device 3: INTEL HDMI [INTEL HDMI]
  Subdevices: 1/1
  Subdevice #0: subdevice #0

Pozdrawiam
Przemysław Zając