[OT- OT] IPSec w OVH

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 18 Lis 2010, 16:50:22 CET

On Thu, Nov 18, 2010 at 04:41:37PM +0100, Wieslaw Kierbedz wrote:
> Przepraszam za offtop offtopa.
> A nie myślałeś, żeby w OVH postawić własny system?
> Taki, który Tobie pasuje.
> Może PLD, może nie PLD, ale samemu wybrać?
Hum? Jedyne, co mogę sobie wybrać, to jedna z predefiniowanych
dystrybucji. PLD wśród nich nie ma. Zastanawiałem się nad vserverem, ale
po skompilowaniu kernela z nim system się nie podnosi. Nie mam dostępu
do konsoli, więc nie wiem nawet co go boli.
Jest jeszcze dystrybucja skrojona pod VMware, ale na tym serwerze będą
biegały bardzo zasobożerne procesy i nie uśmiechają mi się żadne, nawet
najmniejsze narzuty.

Pozdrawiam
Beorn

--