[OT- OT] IPSec w OVH

Paweł Zuzelski pawelz w pld-linux.org
Czw, 18 Lis 2010, 19:10:37 CET

On Thu, 18 Nov 2010, Wieslaw Kierbedz wrote:

> W dniu 11/18/10 5:05 PM, Daniel Mróz anonsuje::
> Rescue. Partycjonowanie.
> Ściągasz cri i wypakowujesz na docelową partycję.
> Chroot; grub install (ja tego nie robiłem - miałem zainstalowanego gruba
> z fedory i nie nadpisywałem mbr).
> geninitrd, reboot.
> Trzeba zwrócić uwagę na moduły do geninitrd. Mnie powiodła się dopiero
> piąta próba.
> Ale nie sprawdziłem wcześniej dokładnie i takie były konsekwencje.
> Nawet z VKVM pld mi się odpala.

Potwierdzam, nawet dzisiaj stawiałem jeden system na PLD w OVH. Że
bez problemów to nie powiem, ale też za wszystkie problemy mogę
wynić tylko własną głupotę (spotęgowaną brakiem podglądu monitora).

> Dobrze wyłączyć w panelu monitorowanie przez obsługę, potrafią minutę od
> umilknięcia pingów sprawdzać co się dzieje.

A mi się marzy taka akcja:

zrobić zrzutę, wykupić u nich najwięcej jak się da najtańszych
serwerów. Niech podziałają ze 3 tygodnie, zasymulować jakiś ruch,
coś.

A potem na wszystkich naraz zrobić "shutdown -h now"!

--
Paweł