Aktywności KDE (activities) - czy da się to jakoś wyłączyć?

Marcin Krol hawk w pld-linux.org
Pon, 29 Lis 2010, 14:20:45 CET

> Czy ktoś wie, jak to cholerstwo całkiem wyłączyć (o ile się da)? Na razie
> wyłączyłem skrót klawiszowy, ale mam niejasne przeczucie, że to za mało.

Uhm. Dać się da napewno bo tego nie mam. Niestety nie pamiętam gdzie,
jak i co, ba, nie pamiętam jak to wyglądało :-)

Mnie z kolei denerwują powiadomienia. Da się gdzieś ustawić, żeby ikonka
mrugała, a wielkie okno "na pół ekranu" zawierające np informację "Empty
DVD-R inserted" wyskakiwało jak sobie dopiero kliknę na to? Strasznie
mnie wkurza jak np podepnę coś na USB (a często podpinam) i zostaję o
tym  poinformowany oknem wielkości półwyspu helskiego. Przyjmę też
rozwiązanie polegające na całkowitym wyłączeniu powiadomień.

M.