Re: Aktywności KDE (activities) - czy da się to jakoś wyłączyć?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 29 Lis 2010, 15:31:18 CET

W dniu 29 listopada 2010 14:20 użytkownik Marcin Krol
<hawk w pld-linux.org> napisał:

> Uhm. Dać się da napewno bo tego nie mam. Niestety nie pamiętam gdzie,
> jak i co, ba, nie pamiętam jak to wyglądało :-)
>
> Mnie z kolei denerwują powiadomienia. Da się gdzieś ustawić, żeby ikonka
> mrugała, a wielkie okno "na pół ekranu" zawierające np informację "Empty
> DVD-R inserted" wyskakiwało jak sobie dopiero kliknę na to? Strasznie
> mnie wkurza jak np podepnę coś na USB (a często podpinam) i zostaję o
> tym  poinformowany oknem wielkości półwyspu helskiego. Przyjmę też
> rozwiązanie polegające na całkowitym wyłączeniu powiadomień.

Zamknij plasmoid od powiadomien i ich nie bedzie. Ewentualnie, mozesz
powiadomienia edytowac w System Settings -> Notifications, np.
wylaczyc pop-up a zostawic sobie tylko sound albo cos w tym stylu.