Re: Aktywności KDE (activities) - czy da się to jakoś wyłączyć?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 29 Lis 2010, 15:41:00 CET

W dniu 29 listopada 2010 14:05 użytkownik Łukasz Maśko
<masko w ipipan.waw.pl> napisał:
> [...]
> całkiem wyłączył, bo mam z tym tylko kłopoty (np. nagle, ni z tąd ni z owąd
> przełączający się wygląd pulpitu, pomimo, że niczego specjalnie w tym
> kierunku nie robiłem). Zawsze - jak dotąd - winne były właśnie te
> aktywności. Na dokładkę nie można usunąć tych już istniejących (po usunięciu
> i ponownym restarcie systemu jest ich nawet więcej), nie można edytować ich
> nazw przez co nie mam pojęcia, które oznacza co i mam wrażenie, że oprócz
> tego mnożą się jak króliki, itp, itd. Same kłopoty mam przez to ustrojstwo.

Tu sie nie zgodze do konca. Mialem tez pare tych Activities, usunalem
bez poblemu, nie wracaja i nie mam z tym zadnych problemow.

Jak nie mozesz usunac to zrob to recznie, wylaczac sie nie da:

fgrep -ri activit .kde/