Zwisy na ostatnich kernelach: < coś > blockedfor more than 120 seconds.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 18 Paź 2010, 22:36:46 CEST

Dnia poniedziałek, 18 października 2010, Bartłomiej Zimoń napisał:
[...]
> mam takie cos na kernel-2.6.35.7-2 tak samo x86_64 jak i i686
>
> http://pastebin.com/273vswEs
> czesto siada udev, dbus, itp.
>
> na kernel-desktop-bfs-2.6.35.4-1 nie ma tego problemu

U mnie siadał udev, hald, głównie crond. Od 8 godzin komp chodzi na
2.6.35.6, jak dotąd bez problemów. Jak wytrzyma do jutra to uznam, że ten
kernel jest OK.